Mozzarella pane

vineri, 28 septembrie 2012

Dragii mei, va propun pentru week-end o reteta cat se poate de simpla. Nu aveti prea mult de mesterit la ea, iar rezultatul e delicios.



125 g mozzarella proaspata

2 oua
4-5 linguri pesmet
sare si piper
1 lingura condimente uscate (ceapa verde, patrunjel, lamaie, coriandru, usturoi, ghimbir, ardei iute, curcuma)

ulei pentru prajit

Mozzarella se pune intr-o strecuratoare sa se scurga bine de zer. Daca mai e necesar le tamponam cu un prosop de hartie, apoi le punem pe un platou si dam la congelator pentru cateva ore. Eu le-am lasat peste noapte.


Intr-o farfurie batem bine ouale cu putina sare si piper. Intr-o alta farfurie amestecam pesmetul cu sare (dupa gust) si condimentele uscate.

Acest amestec de condimente uscate l-am cumparat, dar puteti inlocui cu orice altceva va place voua.

Trecem bilele de mozzarella prin ou, apoi prin pesmetul aromat. Repetam operatiunea, pentru a avea o crusta mai groasa si crocanta.


Prajim bilele de mozzarella in baie de ulei bine incins, pana se auresc. Cat timp sunt la prajit le invartim pe toate partile cu o paleta.

Se scot pe un prosop absorbant, sa se scurga surplusul de ulei.

Se servesc calde.

Share This Post

11 comentarii:

  1. auzi, tu? tie iti convine sa tot prepari chestii de astea prajite, ca la cat esti de ,,grasa,,....ma inchin. mai fa si tu ceva mai dietetic pt. astia mai ...,,slabuti,,!!! pupici. oricum eu te admir pt. tot ceea ce faci.liliana

    RăspundețiȘtergere
  2. Liliana, poti face si la cuptor, nu-i bai, daca preferi mai dietetic. :) Nu stiu daca isi vor pastra forma rotunda, s-ar putea sa se aplatizeze nitel, dar bun va fi, cu siguranta.

    Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee interesanta eu o sa incerc sa le fac la cuptor.Un sfarsit de sapt linistit.Ramo

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain arata!!!
    O idee buna si pentru pacheteleul de scoala!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Yummi...
    Mi-am cumparat lapte condensat si dulce de leche.
    Cu laptele condensat, stiu ce voi face.Prajitura, felie de lapte, care cred ca e foarte buna. Imi place mult prajiturica de la Kinder.
    Ai cumva retete de tort cu dulce de leche?
    Sunt invitata la o zi de nastere si ma gandeam sa-i surprind.
    Multumesc.
    Andra

    RăspundețiȘtergere
  6. Andra, am facut aici un tort cu ciocolata si caramel, bun. Da' bun bun. :)) http://dulciurifeldefel.blogspot.ro/2011/11/tort-cu-ciocolata-si-caramel.html Caramelul din reteta de tort il inlocuiesti cu dulce de leche, in care adaugi putina smantana pentru frisca sau unt, pentru a-l mai subtia si a-i "taia" din dulceata.

    Sigur mai sunt si alte retete, dar asta a fost prima care mi-a venit in minte. Poti folosi optiunea "Cautare" si vei mai gasi si alte retete.

    Zi frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. MIha, ai facut niste deliciosenii. Mi-ai facut o pofta, evident ca acum sunt obligata sa fac si eu :)) Te pup si iti urez o saptamana bogata...cu ce vrei tu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stii cat as intinde la bilutele astea?:)
    Faine rau!

    RăspundețiȘtergere