Desert cu crema de iaurt si piscoturi

luni, 9 iulie 2012

Ca sa ramanem in sfera retetelor culinare de vara, astazi va propun un desert rapid. Fara foc, fara oua si delicios peste asteptari.



Pentru crema:

300 g iaurt gras
200 ml smantana pentru frisca
2 linguri zahar
1 zahar vanilat
1 intaritor de frisca

piscoturi taiate bucati
fulgi de ciocolata alba si amaruie

Smantana pentru frisca se mixeaza pana incepe sa capete consistenta. Se adauga zaharul, zaharul vanilat si intaritorul pentru frisca. Se mixeaza pana frisca devine ferma si pufoasa.

Separat in alta vas mixam putin iaurtul, atat cat sa devina omogen. Adaugam frisca batuta si mixam usor pana obtinem o crema fina.

Intr-un pahar punem bucati de piscoturi si un strat de crema de iaurt. Presaram fulgi de ciocolata si repetam operatiunea pana umplem paharul.

Punem paharele la frigider pana in momentul servirii.

Paharele se pot pune si la congelator pentru vreo 40-50 de minute si vom obtine un semifreddo absolut delicios.


Share This Post

22 de comentarii:

  1. Foarte finuta prezentarea, la fel si desertul bineinteles! Like :**

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e Miha, e super potrivit pentru ceea ce se intampla acum afara :D Prezentarea e foarte eleganta! Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine sta lingurita aia acolo :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Am venit sa ma relaxez la tine si sa imi dai desert!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb! E o reteta simpla si totusi spectaculoasa. Felicitari. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Light,usor de facut si mmmm bun tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Piscoturile nu trebuie insiropate?

    RăspundețiȘtergere
  8. Angela, piscoturile nu le-am insiropat. Le-am taiat bucati si s-au inmuiat foarte putin de la crema.

    Eu asa le-am vrut, sa fie crocante, in contrast cu crema fina. Dar daca tu vrei sa le insiropezi... nu e absolut nici o problema.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc The Wandering Oltean! :) Dragut ca intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Rita! Te imbratisez si eu cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rocsy, nu mai bine vin eu la tine? Poate-i mai racoare... :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ghiocel, stiu cum e cu poftele, ca si pe mine ma apuca... :))) Cu drag te-as servi daca as putea! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Daaa...Gabi...abia astepta biata de ea sa se infinga in pahar! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Poliana! Ma stradui si eu... :)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mmmmmmm.....aceea era portia meaaa???//...mmmmmmultumeesc.....
    O zi minunataaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Simplu si de efect!:)

    Am si eu lingurite din alea,strambe!:D

    RăspundețiȘtergere