Crap cu sos de rosii

marți, 12 iunie 2012

Pe langa varianta de peste la cuptor pe care o fac ori de cate ori am ocazia, aceasta este o varianta care-mi place la fel de mult. Daca piticii mi-ar permite (sau mai bine spus, gusturile lor :))) ) as incerca si alte retete, dar deocamdata ma multumesc cu pasii mici pe care-i fac. :))) Pana nu demult nu acceptau decat peste prajit...



1 trunchi de crap
sare si piper
cimbru
1 lingura ulei aromat cu busuioc


1 legatura ceapa verde
1 legatura usturoi verde
1 conserva rosii in suc propriu
1 ardei gras
sare si piper boabe
fulgi de ardei iute 

Crapul se taie in bucati potrivite. Se condimenteaza dupa gust cu sare, piper si cimbru. Bucatile de crap se stropesc cu ulei si se dau la frigider pentru cca jumatate de ora, dupa care se prajesc pe gratar, pe ambele parti. Se scot pe o farfurie si se pastreaza la cald.

Pe gratar coacem si ardeiul gras.

Ceapa si usturoiul tocate (se pot taia si bucati mai mari) se calesc usor in putin ulei de masline. Adaugam ardeiul tocat marunt, apoi turnam deasupra rosiile cu tot cu suc si omogenizam. Condimentam dupa gust cu sare, fulgi de ardei iute si piper boabe. Fierbem sosul pana ajunge la consistenta dorita.

Servim pestele alaturi de sosul cald si mamaliga.


Pofta buna!

Share This Post

15 comentarii:

  1. Très appétissant et très bien presenter, Bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am avut azi peste la lucru, dar nu se compara cu minunatia asta! la cate de mult imi place pestele acuma as fugi acasa sa incerc reteta ta :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha, imi place mult reteta ta, care este perfecta pentru caldurile din vara asta. Mi-ai facut pofta cu acel sos, imi place foarte mult ardeiul copt si cred ca sosul a avut un gust fantastic!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur atat de mult ca va place! Pentru ca intr-adevar e foarte bun.

    Va imbratisez si va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce fericita esti ca piticii tai accepta pestele! al meu nici nu vrea sa auda!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai facut pofta de peste si nu am mai mancat de o groaza de timp. Eu il ador, dar nu prea ma pricep sa il cumpar/fac. Al tau arata delicios :)

    Pupici\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\1

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo, arata nemaipomenit de imbietor! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos arata! Recunosc ca eu sunt mare iubitoare de peste, iar asta e pe gustul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc mult de aprecieri si cuvinte frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere