Cartofi gratinati

luni, 30 iulie 2012

Zilele trecute mi s-a facut pofta de niste cartofi frantuzesti. Pana la urma am hotarat sa mai reduc din colesterolul retetei :))) si am facut acesti cartofi la cuptor. Au fost deliciosi, copiii au mancat pe nerasuflate.



7 cartofi medii
~200g mozzarella proaspata
sare si piper
ierburi de provence

Cartofii curatati si taiati jumatati se pun la fiert in apa cu sare. Cand furculita intra usor in cartof, fara ca acesta sa se sfarame sunt gata. Se pun la scurs intr-o strecuratoare.

Ungem un vas termorezistent cu ulei si-l tapetam cu pesmet. Punem cartofii in vas, condimentam dupa gust si ii acoperim cu un strat generos de mozzarella.

Dam vasul la cuptor la foc mediu pana se topeste mozzarella si se aureste usor.

Se servesc calzi cu o salata de ardei copti sau ca garnitura la o friptura delicioasa.


Share This Post

10 comentarii:

  1. Simplu si gustos!!
    Pup Miha si o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa imi trimiti si mie o tava cu cartofi(tava ti-o trimit inapoi:))))) )!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Lulu! :* Zi buna si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eeee...Rocsi...daca-mi trimiti tava inapoi...atunci, batem palma! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarut-mana pentru masa, am avut cas adevarat si am inlocuit mozarela, sunt minunati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicios arata si sunt foarte simplu de preparat! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cartofii la cuptor ies super buni. Cu mozzarella sunt si mai buni. O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aurii, aromati, deliciosi!!!
    Bravo, Miha, alta reteta "to do"!!!Am un wishlist...kilometric!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Intotdeauna o alegere inspirata! Deliciosi! :)

    RăspundețiȘtergere