Prajitura cu nectarine

miercuri, 22 august 2012

Prajitura cu nectarine este o prajitura rapida si cu ingrediente la indemana oricui. Ce e fain la prajitura aceasta e ca se poate face cu orice fel de fructe aveti voi chef. Rezultatul va fi acelasi: delicios!

Eu am facut prajitura intr-un vas mic, o portie pentru o singura persoana. Pentru mine, adica. :)))




2 nectarine

1 ou
1 lingura zahar
1 lingura zahar aromat cu lamaie
1 lingura ulei
50 ml lapte
2 linguri faina
1/2 lingurita praf de copt

Oul se mixeaza cu zaharul si zaharul aromat pana se albeste si devine ca o crema. Adaugam pe rand laptele si uleiul amestecand usor. La final incorporam faina amestecata cu praful de copt.

Nectarinele taiate cubulete se pun intr-un vas termorezistent uns bine cu unt.


Se toarna deasupra compozitia pentru blat. Se da la cuptor la foc mediu pentru cca jumatate de ora, pana prajitura se rumeneste usor si se dezlipeste de peretii vasului.

Se lasa la racit in vas, apoi se pudreaza cu zahar. Se serveste ca atare sau langa o cupa de inghetata delicioasa. Sau un pahar de lapte. Sau o cana de cafea...:)))

Share This Post

10 comentarii:

  1. Minunata, sunt convinsa!
    Mama prepara un fel de tarta similara!
    Desi eu prefer, in general, sa las fructele si prajiturile ca "domenii" separate :)), prajitura asta mi-ar placea pentru ca e facuta de tine!
    Pupici!
    P.S.Iti voi trimite un e-mail cu acele intrebari despre reteta de tort caci ma tem ca, altfel, va rade intreaga natiune de mine!:blushing:

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc fetelor de aprecieri. Va imbratisez cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicia, draga mea... ca-mi scrii aici, ca-mi scrii pe mail... eu iti voi raspunde negresit! Aici sunt intotdeauna pentru tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha draga , nectarine sau piersici ? =))
    PS Egoisto ... doar ptr tine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place ce ai faurit tu aici! :D :*

    RăspundețiȘtergere