Ciocolata de casa cu cafea

joi, 21 iunie 2012

Desi ciocolata e o pasiune relativ recent descoperita, ciocolata de casa s-a aflat mereu in topul preferintelor mele. O faceam mereu de sarbatori cand eram acasa la mama, o fac si acum ori de cate ori am ocazia. Si pofta! :))

In reteta de astazi am inlocuit apa cu cafea concentrata. Cafea fara cofeina, sa nu am cumva vreo retinere in caz ca e vreo ora tarzie si sa nu pot adormi. :))))



100 ml cafea
200 g zahar
100 g unt
300 g lapte praf
1 lingura esenta de cafea

1 foaie mare de napolitana

Cafeaua o punem la fiert cu zaharul. Lasam sa dea cateva clocote, pana se topeste zaharul.  Adaugam untul si fierbem pana se topeste. Dam deoparte si adaugam laptele praf si esenta de cafea. Amestecam energic, sa nu se formeze cocoloase, pana compozitia este bine omogenizata.

Foaia de napolitana o taiem in 2. Punem ciocolata de casa calda pe una din foi, nivelam bine, apoi acoperim cu cea de-a doua foaie de napolitana. Dam la rece pana se intareste, apoi potionam dupa dorinta.




Share This Post

10 comentarii:

  1. Este nu buna, ce nemaipomenit de buna cu cafea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi ,hi,hi deci sa nu mai aduc cafea ca ai tu 2 in 1 ...o zi faina Miha!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. stii, m-am trezit dimineata cu o pofta incredibila de ciocolata :)) si cum nu am voie sa mananc, imi satisfac pofta vizual la ciocolata ta. Arata tare tare bineeee!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit niciodata foi de napolitana la ciocolata de casa. A ta arata insa asa de bine!!!!
    Numai bunatati gasesc pe blogul tau. Multumesc ca ne dai idei asa grozave. Timp sa fie ca sa le facem pe toate.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand am auzit de cioco,am venit repede!!
    pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ;;) AM venit si eu la o bucatica la o ora tarzie, dar am aflat ca au cafea fara cofeina! Mi-ai facut pofta de cioco de casa, acum va trebui sa fac :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand e vorba de ciocolata,sunt pe faza!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mei imi plaaaaaaaaaaaaace mult ciocolata de casa, dar rar gasesc una buna buna. Asta, spre exemplu, e geniala http://www.lamedeleni.ro/deserturi/439-baton-delicatese-ciocolata.html :)

    RăspundețiȘtergere