Inghetata de cafea

miercuri, 4 iulie 2012

Ca imi place cafeaua cred ca stiti deja. Si ca pe timpul verii nu ne lipseste inghetata de la congelator..:)) De data aceasta una pentru "oameni mari"... cea pentru copii, in curand...

Sa faceti si voi, ca e atat de buna... si se face cat se poate de usor...Si cand veti sta relaxati la un film, cu caserola de inghetata pe brate o sa ma pomeniti. :))



240 ml cafea preparata (mai concentrata decat o faceti de obicei)
200 g lapte condensat
3 linguri lapte praf
250 ml smantana pentru frisca
1 lingura zahar pudra

Cafeaua preparata o punem la frigider, sa fie rece atunci cand ne vom apuca de preparat inghetata.

Intr-un vas amestecam laptele praf cu laptele condensat, amestecand energic, sa nu se formeze cocoloase. Adaugam cafeaua si omogenizam.

Smantana pentru frisca (rece) se mixeaza pana incepe sa prinda consistenta. Se pune zaharul pudra si se mixeaza pana devine pufoasa. Turnam frisca batuta peste amestecul cu cafea si omogenizam amestecand usor cu o spatula.

Se da vasul la congelator pentru vreo 2 ore, apoi se mixeaza cu blenderul vertical pentru a sparge acele de gheata. Se da din nou la congelator pana la congelarea completa.




Share This Post

16 comentarii:

  1. hai fata! asa rapid????? super!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa...:))) Vara asta nu m-am mai complicat deloc cu galbenusuri in compozitie, fiert pe baie de aburi...

    Simplu, rapid si bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha, acum m-a apuc de inghetata. Am cafea, am lapte condensat, am lapte praf, am frisca.....am si chef. Multumesc pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
  4. inghetata! cafea! vin acusica, :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Te astept! Dai un bip cand ajungi in fata blocului... :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pofta mi-ai facut, mai ales ca am "redescoperit" cafeaua. Arata apetisant:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place cand e rapida de facut:)O nebunie!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. De buna nu ma indoiesc ca este... dar ce forma frumoasa i-ai dat! Racoritor

    RăspundețiȘtergere
  9. Delicioasa, ador dulciurile cu cafea iar inghetata asta a ta mi-a facut o mare pofta. Bine ca e o reteta rapida, o aplic neaparat. Superba prezentarea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai Miha, mereu vii cu retete extrem de pofticioase. E superba inghetata asta a ta! Si pozele la fel ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata, iar linguritele sunt de vis!

    RăspundețiȘtergere
  12. O bunatate de inghetata mai ales ca si mie imi place mult cafeaua.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi suna foarte bine :D am sa o incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc tare mult de aprecieri! :*

    RăspundețiȘtergere