Budinca cu carne si invelis crocant

vineri, 21 septembrie 2012

De la o vreme am schimbat carnea de pui din meniul familiei cu cea de curcan. Astfel ca unele retete culinare ce le-am facut pana acum cu pui le-am refacut si in varianta cu carne de curcan.

Zilele trecute am facut o supa cu carne si legume, dar cum pulpa de curcan e mult prea mare pentru cata supa mananca ai mei, o parte din ea am folosit-o la aceasta reteta.




~300 g pulpa de curcan
boabe de mustar
boabe de piper
boabe de coriandru

200 g mozzarella
50 g cascaval
150 g Almette
100 g smantana
1 ou
sare si piper
ierburi de Provence
fulgi de ardei iute
usturoi
busuioc verde

2-3 pumni fulgi de porumb

Carnea se pune intr-o cratita si se acopera cu apa. Punem si boabele de mustar, piper si coriandru, apoi punem la fiert. Fierbem pana carnea se inmoaie suficient. Scoatem pe un platou, lasam sa se racoreasca si taiem cubulete.

Intr-un castron amestecam mozzarella si cascavalul date pe razatoarea cu ochiuri mari. Adaugam crema de branza, smantana si oul si omogenizam. Aromam dupa gust cu sare, piper, fulgi de ardei iute, usturoi, ceva ierburi de Provence si frunze de busuioc. La sfarsit incorporam bucatile de carne.

Turnam compozitia intr-un vas termorezistent uns cu ulei si acoperim cu un strat generos de fulgi de porumb. Dam vasul la cuptor pentru cca 40-45 de minute, pana incepe a se rumeni usor.

"Mami, a fost foarte bun. Saru-mana pentru masa!" :)


Share This Post

5 comentarii:

  1. Delicioasa pentru un pranz de duminica!:)
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Miha!Este pt prima data cand iti scriu dar sunt o cititoare fidela a blogului tau.Iti scriu pt a te felicita pt delicioasele retete postate unele dintre ele testate.Salut cu ocazia asta si celelalte cititoare fidele.Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere