Prajitura cu branza de vaci

joi, 7 iunie 2012

 Ati observat si voi ca in ultima vreme au cam lipsit prajiturile cu ciocolata sau numai ciocoholicul din mine ma avertizeaza ca am facut cam multe retete de prajituri cu branza? :)))  Dar cum sa poti rezista unui blat pufos si aromat, cu branza fina si cremoasa? Si unde mai pui ca e si o prajitura rapida si cu putine ingrediente...



 2 oua
150 g zahar
9 linguri ulei
9 linguri lapte
12 linguri faina
1 lingura zahar vanilat
1 praf de copt

300 g branza de vaci
100 g zahar
1 ou
2 linguri smantana
coaja de portocale

Ouale se mixeaza cu un praf de sare. Se adauga zaharul si zaharul vanilat si se mixeaza pana  compozitia devine ca o crema si isi tripleaza volumul. Se pune apoi si uleiul si se omogenizeaza. Faina amestecata cu praful de copt se incorporeaza treptat in compozitie, alternand cu laptele. Punem cate 4 linguri de faina, apoi 3 de lapte... si tot asa pana terminam.

Vom obtine o compozitie cam ca o smantana mai groasa, pe acre o vom turna in tava (25/35 cm) tapetata cu hartie de copt.

Branza de vaci o punem intr-un castron impreuna cu restul ingredientelor si o mixam cu blenderul vertical pana obtinem o crema fina de branza.

Gustati! Daca o sa considerati ca mai trebuie zahar, puneti dupa dorinta.

O punem in tava peste compozitia pentru blat, apoi cu o lingura sau spatula amestecam usor cele 2 compozitii, formand spirale in tava.

Dam tava la cuptor la foc mediu pentru cca jumatate de ora, pana prajitura se rumeneste usor.


Se lasa la racit in tava, apoi se portioneaza dupa dorinta.


Share This Post

8 comentarii:

  1. Magnifique gâteau les ingrédients sont superbes ils doit être une délice, bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte gustoasa e! Si eu stiu o reteta asemanatoare si intr-adevar e rapida si delicioasa. Cred ca am s-o fac si eu in curand. Pana atunci ma delectez cu pozele tale ;) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna.maine o fac deja imi ploua ingura,sarutmana.usor si gustos.pop

    RăspundețiȘtergere
  4. arata bestial! Si ce mult imi plac prajoturile cu branza! Felicitari pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm, o prajiturica de care nu ma mai satur!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna.a iesit super iar am facut-o am bagat-o acum la cup.sarutmana.pop o zi faina

    RăspundețiȘtergere