Prajitura cu cirese

joi, 14 iunie 2012

Pentru astazi am pregatit o prajitura cu cirese. Chiar daca visam la o prajitura cu visine, de cand le-am vazut pe tarabele din piata, pana la urma am inlocuit cu cirese, cand le-am gasit ca au "vizitatori" . :))



2 oua
150 g zahar
9 linguri ulei
9 linguri lapte
12 linguri faina
1 lingura zahar vanilat
1 praf de copt

cirese (nu am o cantitate exacta, sa fi fost vreo 300 g, dar puneti dupa cum va place)

Se scot samburii cireselor si daca e cazul se curata de "vizitatori" :)) Se pun intr-o sita sa se scurga de excesul de lichid.

Ouale le mixam cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul. Adaugam zaharul si zaharul vanilat si mixam pana  compozitia devine ca o crema. Punem si uleiul si omogenizam. Incorporam treptat faina amestecata cu praful de copt, alternand cu laptele. Vom obtine o compozitie ca pentru chec, pe care o vom turna in tava (25/35 cm) tapetata cu hartie de copt.

Punem ciresele peste compozitia de blat, apoi amestecam usor cu o lingura, sa acoperim ciresele, pe ici pe colo cu aluat.


Dam tava la cuptor la foc mediu pana prajitura se rumeneste usor deasupra. Se lasa la racit in tava, apoi se portioneaza dupa dorinta.


Share This Post

10 comentarii:

  1. Am vru sa fac si eu ceva asemanator zilele astea, dar nu mi-a iesit :(
    Am sa incerc cu reteta ta, poate am mai mult noroc ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna tare prajiturica ta!!!Astazi am degustat si eu cateva bucatele, dar cu caise:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wouw!!!!quelle delice il a l'aire bin moelleux! Bisous

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare buna, m-am aprovizionat cu cirese pe iarna, am pus la congelator :), am sa-mi stapanesc poftele atunci :))) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nelipsita de pe masa noastra in sezonul acestot fructe.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte buna prajiturica ;;) Usoara pentru vara! Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha, si visinele aveau vizitatori??!! Buna prajitura, dar mai bun crapul ala la cuptor, imi fac si eu maine. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu, visinile nu aveau. Doar ca am amanat prajitura cu visine pentru ca am gasit "vizitatori" in cirese. Si cum nu le mai pot manca asa, le-am bagat repede in prajitura. :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos ti-a crescut! E prajitura copilariei mele:)

    RăspundețiȘtergere