Pizzete de vinete

luni, 25 iunie 2012

Mi-am propus eu asa dis de dimineata ca saptamana asta sa va tentez cu mai multe retete culinare de vara, retete ce se fac repede si foarte usor. ;)

Aceste pizzetele se fac in atata timp in care a-i pregati o salata de rosii, plus inca vreo 15 minute la cuptor.



1 vanata potrivita
2 rosii
12 bucatele Miez de lapte de la Delaco
putina telemea
cateva frunze de busuioc proaspat
1 catel usturoi
sare si piper
fulgi de ardei iute
ulei de masline

Cantitatile sunt orientative, puteti adapta in functie de cum doriti si cate persoane aveti la masa.

Rosiile se taie cubulete si se pun intr-un castron. Se adauga branza maruntita, busuiocul tocat, usturoiul pisat, sare si piper dupa gust.

Vanata se taie felii de cca 1 cm grosime ce se pun apoi in tava tapetata cu hartie de copt. Se sareaza si se presara cu fulgi de ardei iute. Punem deasupra fiecarei felii de vanata cate 1-2 linguri din compozitia de rosii, avand grija sa scurgem de zeama lasata.


Stropim cu putin ulei de masline si dam la cuptor pentru cca 15 minute, pana se inmoaie feliile de vinete.

Se servesc calde sau reci, dupa preferinta. Si daca puneti deasupra si nitel mujdei de usturoi...mmm...nebunie!


Share This Post

7 comentarii:

  1. Ce faine..Vreau si eu sa le fac, dar de post;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, cat de mult imi place acest tip de papa pe timpul verii...
    pana fac si eu, ma servesc de la tine (pacat ca doar vistual :P)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata splendid, imi plac vinete la nebunie !
    La favorite cu voi !:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice! Vecina mea din Atena facea si ea. Mi-ai adus aminte de ea.....
    O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super apetisante!Mmm, vinetele le ador!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt,trebuiesc probate!

    RăspundețiȘtergere