Vinete la cuptor

marți, 3 iulie 2012

Buna ziua dragilor. Cum va descurcati cu caldura? Dar chef de gatit aveti? :))))

Eiii, daca sunteti in dilema si nu stiti ce sa gatiti, cat mai repede si cat mai bun, va propun eu o reteta simpla si rapida. De bun e bun, dar sa faceti si voi, sa nu ma credeti pe cuvant... :)))



vinete
rosii
cascaval
sare si piper
fulgi de ardei iute
oregano

Cantitatile sunt in functie de cate portii vreti sa faceti si nu sunt "batute-n cuie", puteti sa improvizati dupa bunul vostru plac.

Vinetele se curata de coaja si se taie felii. Rosiile se feliaza de asemenea. Cascavalul se taie feliute sau cubulete.

In vasele mici de ceramica bine unse cu ulei alternam felii de vinete condimentate cu sare si fulgi de ardei iute, cascaval si felii de rosii condimentate cu sare si oregano.


Dam vasele la cuptor la foc mediu pentru vreo 20-25 de minute.

Se servesc alaturi de o salata de castraveti.



Share This Post

10 comentarii:

  1. eu sincer nu prea am chef de gatit...dar trebuie sa traim, nu?Pana una alta savurez de la tine o portie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faine poze! Dintr-o data mi s-a facut chef de gatit :))) Imi place furculita ta ;;) si farfurioara ;;) (de vasele ramekin am mai zis deja) Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata minunat!
    E cald dar trebuie sa superim pe altarul creatiei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E cam cald sa mai facem papica acum, dar trebuie..Super sunt vinetele pregatite de tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte buna idee. Nu am vase mici dar sigur merge si in unu mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot deat sa spun ca arata superb, selectia pe care ati facut-o este mai mult decat superba, se potriveste perfect cu anotimpul pe care il simtim acuma.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! :*

    Si azi voi mai face o portie, asa ca va astept la masa. :))

    RăspundețiȘtergere